Τελευταια νεα

ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ ΠΛΑΦΟΡΜΑΣ ΤΗΣ HARLEY- DAVIDSON, Η ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΜΟΤΙΚΛΕΤΙΣΤΩΝ

25 Αύγουστος 2014

Το Street 750 διαθέτει το νέο υγρόψυκτο κινητήρα Revolution X και εντυπωσιακή Dark Custom εμφάνιση

ΟΞΦΟΡΔΗ, (24 Μαρτίου 2014) – Η Harley-Davidson® (NYSE: HOG) συνεχίζει την εντυπωσιακή της διαδρομή, η οποία ξεκίνησε με την παρουσίαση του Project RUSHMORE και μπαίνει στην επόμενη φάση της με μια ολοκαίνουργια Dark CustomTM μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε για νέας ηλικίας αναβάτες, που κινούνται κατά κύριο λόγο στα αστικά οδικά δίκτυα του κόσμου.
Η Harley-Davidson StreetTM 750 – η πρώτη ολοκαίνουργια πλατφόρμα της Harley-Davidson μετά από 14 χρόνια – δημιουργήθηκε για οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Διαθέτει το νέο υγρόψυκτο κινητήρα Revolution XTM, είναι ευέλικτη, φιλική στην οδήγηση, με εμφάνιση και ήχο που δηλώνουν σε όλους ότι είναι μία αυθεντική Harley-Davidson.
“Αυτή είναι η μοτοσικλέτα που συμπληρώνει την Dark Custom γκάμα μας, η οποία μας έχει βοηθήσει να γίνουμε η πρώτη σε πωλήσεις μάρκα στο νεανικό κοινό των Ηνωμένων Πολιτειών τα τελευταία πέντε χρόνια,” αναφέρει ο Matt Levatich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Harley-Davidson Motor Company. “Το νέο Street 750 σχεδιάστηκε μετά από χιλιάδες ώρες πληροφόρησης από νεαρής ηλικίας αναβάτες από όλο τον κόσμο, που ζουν και οδηγούν σε πόλεις. Αυτή η πληροφόρηση μας οδήγησε στη σχεδίαση του χαρακτήρα και των δυνατοτήτων αυτής της μοτοσικλέτας. Είναι η απόδειξη ότι η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία συνεχίζει να παίζει πρωτεύοντα ρόλο στη διαδικασία εξέλιξης τωνμοτοσικλετών μας.”
Αστική, Αυθεντική Harley-Davidson
Το Street 750 της Harley-Davidson κατασκευάστηκε ειδικά για οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Διαθέτει το νέο κινητήρα Revolution X, ο οποίος σχεδιάστηκε για να λειτουργεί άψογα σε συνθήκες κίνησης. Προσφέρει ευελιξία και φιλική συμπεριφορά, παρέχοντας παράλληλα άμεση απόκριση στο γκάζι και δυνατή επιτάχυνση για γρήγορους καιασφαλείς ελιγμούς.
Ο κινητήρας Revolution X έχει τοποθετηθεί σε ένα νέο μικρών διαστάσεων πλαίσιο, με εξαιρετικά χαμηλή θέση οδήγησης, νέο σύστημα ανάρτησης και τιμόνι που σχεδιάστηκε για να προσφέρει αυτοπεποίθηση και εξαιρετική ευελιξία στις κλειστές στροφές και στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Αυτή η γνήσια Dark Custom μοτοσικλέτα διαθέτει πολυτελές και παράλληλα μινιμαλιστικό στυλ, το οποίο αποτελεί το λευκό καμβά για εξατομίκευση από τον αναβάτη της.
“Το Harley-Davidson Street 750 σχεδιάστηκε για να δώσει λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι μοτοσικλετιστές των Ευρωπαϊκών πόλεων. Συνδυάζει ευελιξία, μοναδικό Dark Custom στυλ και άμεση ισχύ για εύκολη και ασφαλή οδήγηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και τα ταξί που κατακλύζουν την πόλη,” αναφέρει ο Matthew Knott, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Harley-Davidson. “ Αυτή η ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα της Harley-Davidson σχεδιάστηκε για να καλύψει τις ανάγκες όσων κινούνται στις πόλεις. Είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για να ανακαλύψετε την πόλη σας με στυλ.”
Κύρια Τεχνικά Χαρακτηριστικά Street 750
Dimensions:



Μήκος
2,225 χιλ.



Ύψος σέλας χωρίς αναβάτη
709 χιλ.



Απόσταση από το έδαφος
145 χιλ.



Γωνία στροφής τιμονιού (μοίρες)
32



Ίχνος
115 χιλ.



Μεταξόνιο
1,534 χιλ.



Ελαστικό (μπροστά)
100/80 R17



Ελαστικό (πίσω)
140/75 R15



Χωρητικότητα καυσίμου
13.1 λτ.



Χωρητικότητα λαδιού (με φίλτρο)
3.1 λ.τ.



Βάρος (κενό υγρών)
206 κιλά



Βάρος (πλήρες υγρών)
222 κιλά
Κινητήρας



Τύπος κινητήρα
Υγρόψυκτος, V-Twin, Revolution XTM



Διάμετρος
85 χιλ.



Διαδρομή
66 χιλ.



Κυβισμός
749 κ.εκ.



Σχέση συμπίεσης
10.5:1



Τροφοδοσία
Ηλεκτρονικός ψεκασμός Mikuni, 38 χιλ.
Μετάδοση



Αρχική μετάδοση (γρανάζια)
36/68 αναλογία



Αναλογία σχέσης (ολική) 1η
14.25



Αναλογία σχέσης (ολική) 2η
10.07



Αναλογία σχέσης (ολική) 3η
7.45



Αναλογία σχέσης (ολική) 4η
5.99



Αναλογία σχέσης (ολική) 5η
5.04



Αναλογία σχέσης (ολική) 6η
4.53
Πλαίσιο



Εξάτμιση
Δ/A



Τροχοί, Προαιρετικός Τύπος
Δ/A



Τροχός μπροστά
Μαύρος, 7-μπρατσος αλουμινίου με μηχανικά επεξεργασμένες λεπτομέρειες



Τροχός πίσω
Μαύρος, 7-μπρατσος αλουμινίου με μηχανικά επεξεργασμένες λεπτομέρειες



Φρένα, Τύπος δαγκάνας
2-εμβολη πλευστή μπροστά και πίσω
Απόδοση



Μέθοδος ελέγχου ροπής κινητήρα
EEC/95/1



Ροπή κινητήρα
60 Nm (44.3 ft-lb)



Ροπή κινητήρα (σ.α.λ.)
4000



Γωνία κλίσης δεξιά (μοίρες)
28.5



Γωνία κλίσης αριστερά (μοίρες)
28.5



Οικονομία καυσίμου (Πόλη/Αυτοκινητόδρομος)
5.74 λτ/100 χλμ
Ηλεκτρικά

Φώτα (σύμφωνα με τους εθνικούς κανονισμούς), ενδείξεις, προβολέας, νεκρά, χαμηλή πίεση λαδιού, φλας, διαγνωστικά κινητήρα, ένδειξη χαμηλής στάθμης καυσίμου

Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα