Τελευταια νεα

HARLEY-DAVIDSON® LOW RIDER® S ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ CRUISERS

28 Ιανουάριος 2016

HARLEY-DAVIDSON® LOW RIDER® S ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΩΝ CRUISERS

Harley-Davidson® Low Rider® απογειώνει τα όρια των εργοστασιακών custom μοτοσικλετών. Τώρα η Harley-Davidson προσφέρει μια νέα γενιά υψηλών επιδόσεων και κατάμαυρου στυλ, με την παρουσιάση του Low Rider® S.

Εφοδιασμένο με τον κινητήρα Screamin’ Eagle® Twin Cam 110™ , το Low Rider S συναντά τα Fat Boy® S και Softail Slim® S που παρουσιάστηκαν πρόσφατα και αποτελεί το τρίτο μέλος της cruiser σειράς S της Harley-Davidson, η οποία σχεδιάστηκε για να προσφέρει μέγιστη απόδοση και εμφάνιση που είναι εμπνευσμένη από την παγκόσμια custom μοτοσικλετιστική κουλτούρα. Αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα, ολοκληρώνουν το πακέτο επιδόσεων μιας λιτής
μοτοσικλέτας που είναι έτοιμη για δράση.

“Οι αναβάτες ρωτούσαν για το πότε η Harley-Davidson θα κατασκευάσει μια ακόμη επιθετική και δυναμική μοτοσικλέτα όπως ήταν τα θρυλικά μοντέλα FXR,” αναφέρει ο Director of Styling της Harley-Davidson, Brad Richards. “Αυτή είναι η απάντησή μας. Το Low Rider S είναι βασισμένο στη νέα τάση που θέλει ψηλές custom μοτοσικλέτες, αλλά και στη σχεδιαστική κληρονομιά μας. Στόχος του είναι να επαναπροσδιοίσει την απόδοση των Harley-Davidson για τη νέα γενιά αναβατών. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια πραγματική σύνδεση του αναβάτη με το δρόμο και γι' αυτό συνδυάσαμε άμεση ισχύ, ευελιξία και κράτημα σε μια λιτή μοτοσικλέτα.”

Αυτά τα σημαντικά στοιχεία ξεκινούν από τον κινητήρα. Ο κινητήρας Screamin’ Eagle Twin Cam 110 είναι ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος V-Twin που τοποθετείται στο εργοστάσιο της Harley-Davidson. Εφοδιασμένος με την Screamin’ Eagle® υψηλής απόδοσης εισαγωγή αέρα και την Fat Bob εμφάνισης 2 σε 2 εξάτμιση, αυτός ο κινητήρας αποδίδει 115 κυβικές λίβρες ροπής στις 3500 σ.α.λ., δηλαδή είναι 13% ισχυρότερος από τον κινητήρα του στάνταρ μοντέλου Low Rider. Ένας υψηλής απόδοσης συμπλέκτης μεταφέρει τη δύναμη στο 6-τάχυτο Cruise Drive® κιβώτιο. Το cruise control που ενεργοποιείται από το ηλεκτρονικό γκάζι διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό. Ολόκληρος ο κινητήρας και η εξάτμιση είναι βαμμένα σε συνδυασμό γυαλιστερού μαύρου και μαύρης αμμοβολής.

Το Low Rider S συνδυάζει μεγάλη ευελιξία και ισχύ. Τα κορυφαίας απόδοσης αερίου αζώτου αμορτισέρ και το στιβαρό πιρούνι Ride προσφέρουν εκπληκτικό κράτημα και άνεση. Οι αναρτήσεις μπροστά και πίσω χαρακτηρίζονται από άμεση απόκριση σε κάθε ποιότητας άσφαλτο και κρατούν τα ελαστικά σε επαφή με το δρόμο, για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, απόλυτο έλεγχο της μοτοσικλέτας και καλύτερη απόδοση των φρένων. Το ένα δισκόφρενο πίσω και τα δύο δισκόφρενα με πλευστές δαγκάνες μπροστά συνδυάζονται με το στάνταρ σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών. Το νέο μονόσελο, το φαρδύ τιμόνι dragster σε risers 5,5 ιντσών και τα κεντρικά τοποθετημένα ποδωστήρια παρέχουν επιθετική θέση οδήγησης. Το ύψος σέλας παραμένει χαμηλά στις 26,6 ίντσες.

Ο αναβάτης βλέπει το δρόμο μπροστά πάνω από τη διακριτική ζελατίνα speed που παρέχει άμεση αναγνωρισιμότητα στο Low Rider S.

“Όταν οδηγείς γρήγορα σε αυτή την όρθια θέση, χρειάζεσαι μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα,” αναφέρει ο Senior Stylist της Harley-Davidson, Dais Nagao. “Ο τρόπος που τοποθετήσαμε τον προβολέα βαθύτερα στην ζελατίνα speed, ενισχύει την επιθετική εμφάνιση του Low Rider S. Είναι ένας επιβλητικός τρόπος για να επικοινωνήσεις την έντονη προσωπικότητα της μοτοσικλέτας.”

Το μονόσελο και το κοφτό πίσω φτερό διατηρούν καθαρή την εικόνα του πίσω μέρους. Επειδή κανένα χρώμα δεν κάνει την ίδια εντύπωση με το μαύρο, το Low Rider S διατίθεται μόνο σε απόχρωση Vivid Black. Άλλα μαύρα φινιρίσματα συμβάλλουν στη σκοτεινή εικόνα, από το πιρούνι και την κεντρική κονσόλα μέχρι και το πίσω φτερό. Η μοναδική εξαίρεση: νέοι χρυσοί χαμηλού βάρους τροχοί Magnum από κράμα αλουμινίου, εμπνευσμένοι από τους χρυσούς τροχούς μαγνησίου που διέθεταν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του '60. Το χρυσό σήμα στο ρεζερβουάρ αποτείει φόρο τιμής στο XLCR Café Racer του 1977.

Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα